Upozornění:


  Termíny pro výdej vánočních bonusů (pokud vám je nebere váš funkcionář na pracovišti) ....zde...

Máte životní jubileum 50,60, 65 či 70 let a slavíte to? Napište nám, ať s vámi můžeme dohodnout předání daru. Popřípadě využijte SMS (WhatsApp) na čísle 774 746 800. Volat je možno jen v pátek v úřední hodiny (9-15 hod). Automatické předávání bylo zrušeno vzhledem k nelibosti členů (pro některé to bylo urážlivé jim věk připomínat a někteří to nepokládají za oslavu).

  •   Kancelář v Motole bude pro veřejnost otevřena v I.pololetí 2024 v tyto dny:
    v pátky 23.2., 1.3., 15.3., 12.4., 19.4., 3.5., 10.5., 24.5., 7.6 a 21.6.
    Druhá polovina roku bude: 19.7., 30.8., 13.9., 4.10., 25.10., 8.11. a 13.12.(začne výdej vánoc), a následně i celý týden 16-19.12. odpolední a večerní hodiny, krom pátků, kdy to bude 9-15hod tj. i pátky 20.12.+ 27.12..
    Leden a únor také jen pátky - viz tabulka výše. Výdej vánoc bude samozřejmě možný v zastoupení - dohodněte se s kolegy na převzetí(pro víc lidí) i na výdeji(vydá vám to někdo jiný). Předpokládám, že tak, jako roky předchozí, bude výdej u D kategorií u vašich funkcionářů na pracovišti. Škodovka i Arriva si též zvolí svůj postup. Problém je s ICOMem, kde nemáme funkcionáře, ani se dosud nenabídl pomocník a objem vánoc tak bude muset být individuálně distribuován do Brna a k vyzvednutí poté (u pí Zabloudilové) po domluvě s ní v Brně - Líšni, nebo v okolí Brna (Bukovinka např.).

    POZOR! 30.11.2024 končí možnost podat kandidaturu (popřípadě ji stáhnout) na funkcionáře. Máte-li zájem kandidovat na funkcionáře, využijte tlačítko pro elektronickou kandidaturu. Aktivní pouze do půlnoci 30.11.2024. Volby proběhnou spolu s výdejem vánoc.
    • Upozorňujeme, že pan Ing. Douša a pan Novotný Jiří, kteří byli dle Stanov OR vyloučeni pro neplacení členských příspěvků, ukončili činnost funkcionáře Odborové rady. Nadále tak nezastávají žádnou funkci a nemají již oprávnění k žádnému rozhodnutí jménem Odborové rady a v ní sdružených subjektů.
    • Kancelář v Motole- v určený pátek- je otevřena 9-15, pokud mám předchozí den polonoc (odpolední za půlnoc), pak od 10hodin. Pokud se objednáte předem (SMS či Whatsapp na 774746800), sdělím termíny i čas přesně.
    • kontakty na funkcionáře zde: http://www.odborovarada.cz/kod2.htm
    • Kancelář v Hostivaři si obhospodařují pánové Eder a Hovadík a je určena hlavně pro členy OR ve Škodovce.

     

    prezident OR - p.Zabloudil Jiří dr.h.c. , členové VOR - pí Zabloudilová Hana, pí Cibulková Lucie, p.Prucek Milan, p.Válek Vlastimil, p.Kudrna Tomáš, p.Eder Roman. Mandát budou zastávat do 2/2025.  viz kontakty na funkcionáře: http://www.odborovarada.cz/kod2.htm

    Byly také vyhlášeny volby funkcionářů OR a možnost podávat kandidaturu na funkcionáře.

     

    • Konec výdeje vánočních bonusů a dárků končí dle Stanov OR poslední únorový den. Pokud dlouhodobě marodíte, dejte nám zprávu, abychom mohli tuto skutečnost zohlednit.

    • Upozorňujeme, že pan Jiří Hejný(DPP), který byl pro nemoc dlouhodobě suplován jinými funkcionáři, ukončil činnost funkcionáře Odborové rady. Nadále tak nezastává žádnou funkci a není již oprávněn k žádnému rozhodnutí jménem Odborové rady a v ní sdružených subjektů.
    • Mandát k jednání taktéž nemají funkcionáři zvolení v BDS, vzhledem k zániku této sekce.

     

    tj. garantované termíny pro kancelář

    datum

    leden

    6,13,27

    únor

    3,10,24

    březen

    3 a 17

    duben

    14 a 28

    květen

    5,12,26

    červen

    9 a 23

    červenec

    7 a 21

    srpen

    4 a 25

    září

    1,15,22

    říjen

    6-zrušeno pro nemoc a 27 ???(podle průběhu nemoci)

    listopad

    3,10,24

    prosinec

    8,15,29

    •  
    • Vánoce, včetně štědrých vánočních bonusů, se již rozdávají- v sekcích si je vyzvedávají vaši funkcionáři. Pro ty, co nikdo nevyzvedl, je možnost si bonus vyzvednout v kanceláři v Brně- Molákova 1. A to pro členy na Moravě - po domluvě s paní Zabloudilovou. Nebo, pro členy z Čech, v kanceláři v Motole - p.Zabloudil- v týdnech od pátku 16.12. do pátku 23.12. a poté každý paátek až do konce února- mimo Konferenci 17.2.2023. Pošlete-li SMS na 774746800 - dáme vám zprávu, kdy tam jsme.

    Seznam dní pro službu v kanceláři viz tlačítko aktuálně a odkaz vánoce 2022.

     

    • probíhají volby funkcionářů pro pověření k jednání s ICOM. Členové v ICOM volí fyzicky. Ostatní naši členové mohou volit elektronicky, zájemci o možnost volby elektronicky, nechť se obrátí e-mailem na prezidenta OR (zabloudil@zoosdmotol.cz ). Bude jim přidělen kód pro elektronické hlasování.

     

    • Kancelář v Motole bude z důvodu jednání na svazu OSPLD v pátek 9.12.2022 otevřena jen odpoledne a to po domluvě.

     

    • Máte životní jubileum 50,60... atd let? Napište nám, ať s vámi můžeme dohodnout předání daru. Popřípadě využijte SMS (WhatsApp) na čísle 774 746 800. Volat je možno jen v pátek v úřední hodiny (9-15 hod).

     

    • Kancelář v Motole bude z důvodu jednání s předsedkyní ZO OSPLD-Morava otevřena v pátek 26.8. jen do 12°30hod.

     

    • Je vyhlášena možnost kandidovat na funkcionáře, v ICOM proběhnou volby v prosinci. Dle Stanov OR může kandidovat kterýkoli náš člen, taktéž volba bude umožněna všem členům OR. Kandidaturu můžete poslat e-mailem na adresu info@zoosdmotol.cz , nebo SMS / WhatsApp na 774 746 800, či písemně na adresu:  Odborová rada, Plzeňská 217/102  Praha 5, PSČ 150 00.

     

    • Odborová rada se v létě rozšířila o další subjekt ZO OSPLD-Morava. V novém svazu zaregistrujeme postupně všechny naše řidiče, aby mohli využívat celotýdenní poradní a právní servis nového svazu. Je to doplněk k současným výhodám, které tím ještě více rozšiřuje.